پشتیبانی نرم افزار

وابستگی سیستم‌ها به همدیگر و گسترش و ایجاد شبکه‌های کامپیوتری موجب شده است که مدیران ارشد سازمان‌ها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرین وضعیت تجهیزات شبکه برای بررسی کارکرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر باشند به موقع تصمیم‌گیری نمایند. اما مسئله ای که در اینجا مطرح می‌شود این است که با توجه به وابستگی روز به روز سازمان‌ها به شبکه‌های کامپیوتری چه کاری باید انجام داد تا این سیستم همواره در حال کار بوده و خللی در کار سازمان وارد نشود. همیشه استفاده از ابزارهایی که به ما در جهت سهولت بخشیدن به کارهای‌مان کمک می‌کنند؛ نیاز به آموزش، راهنمایی و بروزرسانی مداوم جز لاینفک این فرآیند می‌باشد.

مجموعه روترنت برای ایجاد رضایتمندی بیشتر مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات شبکه متنوعی با عنوان خدمات پشتیبانی نرم فزار نموده است. در اکثر قراردادهای خدمات شبکه مجموعه روترنت؛ مشتریان در سال اول از خدمات به صورت رایگان استفاده می‌کنند ولی بعد از آن در صورت تمایل با پرداخت مبلغی منصفانه می‌توانند از خدمات مجددا استفاده نمایند. همچین جهت سهولت بخشیدن و افزایش کیفیت شرکت روترنت؛ از جمله خدماتی که مشتریان در مدت زمان داشتن اعتبار پشتیبانی نرم‌افزار می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند؛ می‌توان به پاسخ گویی به سوالات از طریق تلفن، انجام خدمات ریموت از طریق اینترنت، انجام خدمات حضوری در محل شرکت، بروزرسانی نسخ جدید نرم‌افزار، رفع باگ‌های احتمالی و … اشاره نمود.